hemma och väntar på lille ebba

Igår fick jag äntligen komma hem. Men trots det blev det tyvärr inget bloggande. Varför? Jo, mina morfintabletter gör att jag slocknar nästan direkt. Tyvärr intas dom vid åtta tiden, morgon och kväll, så det är inte mycket vaken tid för mig numera. Plus att min läggdagstid numera är runt nio pga av dom! (Ha så kul ikväll ebba!) Självklart är jag jätteglad över att vara hemma. Det var ju trots allt sexton dagar sedan jag var hemma sist!! Lång tid men inte ens i närheten av ett sjukhusrekord för min del. Med mig hem fick jag en lite speciell ballong av clownerna som gick sönder igår då julia aka enhörninglover2 blev så lycklig att det flög trasiga ballongbitar överallt. Jag förlät henne så vi har nu gått vidare. (Hoppas verkligen inte att någon tar den meningen seriöst nu.)
Julius med en liknande ballong som den hon hade sönder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0