kur på fredag?

Idag var jag och mamma på sjukan. Det gick väl asbra antar jag. Gjorde lungröntgen, lämnade blodprov och kissprov. Jättemysigt. För att se så min urinvägsinfektion var borta och för att kolla njurfunktionen. Efter röntgen gick vi upp på mottagningen på Q84 för att tvinga oss fram ett läkarbesök. Det gick sådär. Vi fick träffa en av mina "favoriter" och han sa att tumören krympt lite. Inte mycket men man kunde se skillnad. Sedan sa han något jätteklumpigt som är så typiskt honom. "Ja, det här verkar ju så viktigt att veta för dig men egentligen har jag jättebråttom". Ja, det är ju ganska bra att veta om jag ska opereras den närmsta veckan eller om jag ska få kur på fredag som planerat. Fan vad jag hatar klumpiga läkare. Kan dom tänka någon gång? Men eftersom tumören, eller skelettbiten i min lunga, krympt så ska jag få kur som planerat. Om blodvärdena gått upp.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hey,asbra nyheter:)Du ar sa bra pa att uttrycka dig,skriv ett mejl till din doktor,med exempel pa alla dumma kommentarer....,han later knapp!!!Ett

forslag....borja med att saga:"jag kanner att nar du sager blablabla sa kanner jag mig...."Eller ge mig hans telefon nummer.....,hahah!!!

2010-01-06 @ 16:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0