skolan

Jag saknar skolan. Imorgon börjar Alex skolan men han vill inte börja igen. Det är ju helt galet. Jag skulle göra nästan vad som helst för att få göra ett matteprov eller något nu haha. Jag saknar att hela tiden vara med folk som man kan ha kul med. Vara med vänner hela tiden. Det är så jävla tråkigt att inte orka göra något. Sen har jag kommit på att jag ofta hade lite för kul på lektionerna. Men det var det värt att ta igen hemma. Jag gick inte ens hel termin i ettan. Ändå känns det som att jag gått där jättelänge. Fast på ett bra sätt. Nu är det över en månad sedan jag var där. En sjuk sak är att det enda jag hann få betyg i var naturkunskap. Naturkunskap. Usch jag måste verkligen boka ett möte med syv när jag kommer till skolan. För att se hur jag ska göra. Jag vill inte gå med 94orna. Hoppas jag kan plugga hemma jävligt mycket ist och att det skulle funka. Men som det känns nu så kommer jag orka gå i skolan ganska normalt. Nu känner jag mig nästan normal. Orkar väldigt mycket faktiskt. Det är riktigt trist att det kommer en ny kur nu så jag blir sämre igen. Efter den här kuren är det inga fler kurer innan operation. Det känns riktigt konstigt. Riktigt overkligt. Fast det blir mer verkligt ju närmre jag kommer nästa kur. Och den är imorgon. Det betyder att det är mindre än en månad kvar tills operationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0