sövas

Förut hatade jag att sövas. Men det har blivit så vardag nu att det är läskigt. Jag gillar det verkligen inte fortfarande och det faktum att jag sövts så ofta gör nästan saken bara värre. Mer och mer panik för varje gång. Men på ett annat sätt. Första gången jag sövdes var jag så rädd. Jag var helt hundra på att jag inte skulle vakna igen. Andra och tredje gången också. Jag har tom vaknat för tidigt. Innan jag ens var inne på uppvaket. Det var lite sjukt. Operationssalarna på Astrid är så sjukt små. På väggen i opsalarna sitter det stora skyltar på väggarna om vad man ska gör innan, under och efter op. En sak man ska gör efter är att räkna verktygen. Euwie! Så att man inte ska glömma kvar något instrument i patienten. Sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0