Juli 24, 2010

Nu sitter jag och mina småbröder i mitt rum och spelar nazizombies. Trevligt har vi det alltså haha. Men frågan är ju vad som hände med sommaren och den stekande solen? Fast det här är väl vad naturen behöver just nu. Ganska mysigt att det regnar i några dagar, bra för mitt pluggande också... Tills jag hittade nazizombies iaf. Imorgon ska jag, bebbe och pappa till IKEA på morgonen för att äntligen köpa byrå till mitt rum här så jag kan bli av med dom två sista kartongerna som fortfarande står kvar. Nu verkligen superlängtar jag till Kreta dessutom. Fan vad bra det ska bli! Ännu en random sak, som tydligen hela inlägget verkar bli, är att miona ögon har blivit jättetorra. Jag misstänker att det är interferonet för det var ungefär då det började.
från sommaren precis innan jag blev sjuk, då man hade normala ben ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0