gårdagen

Jag orkade inte blogga igår för att allt jag gjorde var att sova, nästan. Jag fick också äntligen åka hem. Läkaren orkade väl inte hitta någon ny avdelning så han kom på morgonen och sade att om neutrofila var 0.5 och febern inte kommit tillbaka så skulle jag få komma hem samma dag. Och otroligt nog var neutrofila 0.5. Men visst jag hade inte vart helt feberfri i två dygn utan hade kanske 37.7 några gånger dagen innan men äsch, det gjorde nog inget. Otroligt nog sov jag otroligt bra efter att pappa sagt till sköterskan att gå. Och att sova behövdes verkligen efter att ha sovit två timmar varje natt i över en vecka. Pga febern orkade jag inte göra något heller på hela veckan så jag har nästan lika ont i lungan och revbenen som när jag kom hem efter operationen från början. Det är fan inte kul när saker går bakåt igen när det gått bra så länge. Det onda var nästan helt borta liksom.

Kommentarer
Postat av: Doris

Hej!

Roligt att du orkar skriva! Fattar inte att du är så stark. Håll ut! Det blir bättre och du kommer att få en härlig födelsedag!!!

Doris

2010-03-24 @ 18:13:59
Postat av: monica klinga

Hej.

Min dottrer har ochså haft återfall i osteosarkom.

Hennes satt i armen tvä gånger.Idag mår hon ganska bra.Ho får spruter en gång iveckan som efter behandling.Jag har läst din blogg och hoppas att du blir frisk snart.

2010-03-25 @ 19:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0