Maj 13, 2010

Jag lyckades faktiskt hålla mig vaken hela dagen igår. Somnade till lite då och då mellan sex och sju. Sen va jag pigg igen. Riktigt skumt. Idag har jag och pappa vart på apoteket och för att det är röd dag måste man åka till Schele i stan vilket tar typ två timmar bara för att vänta. Man blir så glad när man har trettio nummer innan en. Så vi har inte ens hunnit äta lunch än. Men jag jag är glad ändå för vecka 22 (om inte min lilla julius sviker mig) händer det grejer!! Medicinen som vi hämtade ut är typ värsta mardrömsmedicinen. Ska tas fyra gånger om dagen, hållas kvar i munnen i minuter. Får inte äta eller dricka på en timme efter. Morgon, lunch, middag och kväll, wtf? Plus att den ska stå i kylen. Snacka om att vara fast isf. Undra om den blir förstörd om man tar med sig den? Jag kommer då inte stanna hemma för en jävla medicin.

Kommentarer
Postat av: Doris

Hej!



Medicinen kan du alltid ha i kylen i skolan(lärarrummet) så det blir inga problem.



Hoppas få se dig på måndag!

Doris

2010-05-13 @ 15:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0