Maj 24, 2010

Som vanligt (börjar det kännas som..) kunde jag inte gå till skolan idag fast det var planerat. När jag skulle gå upp så gjorde mina blåsor i munnen så ont att jag inte kunde röra läpparna. Nu har jag bara tre stora och kan inte äta så jag fattar inte hur jag överlevde när min mun bestod av blåsor i veckor i sträck. Jag hatar att inte gå i skolan. Speciellt nu när det snart är skolavslutning och sommarlov. Det finns så mycket som måste bestämmas innan dess, hur jag ska göra med alla ämnen tex.
Nu till en rolig sak: I lägenhetshuset mitt emot mammas har ALLA persiennen nere under hela dagen, alltid. Men där emot när det börjar bli mörkt vid tio tiden så drar dom upp sina persienner. Antingen är dom vampyrer eller fönsterpeekare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0