Nov. 11, 2010

Det är alltid någon mer än jag som går vid skolans busshållplats. Inte idag. Ingen hade tryckt på stoppknappen och jag hade helt glömt det. Så bussen åker lite fint förbi hållplatsen och jag får gå av vid nästa. Ingen panik eller katastrof eller nåt sånt. Bara otroligt pinsamt. Så det var bara att ta bussen tillbaka igen. Nej, nån av brandbergsbussarna blir det inte igen. Proppfulla och små är dom. Åker världens omvägar. Dessutom funkar det inte att packa in tre vagnar och två rullatorer. Tänk om folk kunde fatta det liksom. Sen är jag sur över att jag måste va själv på psyklektionerna, både imorn och på tisdag. Kul! Får sitta där själv som ett liten apa utan någon att snacka med. Hur ska det gå med en lektion utan att kunna prata?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0