mysig lördag.

Igår kväll var klara här och kollade på Juno med mig. Var ju sjukt gullig film faktiskt. När jag nästan var hemma efter att ha gått med henne till bussen så känner jag hur det stinker spya och alkohol. Kollar upp mot kvartersgården och ser hur någon hänger ut ur fönstret och tokkräks. Sen snart där efter smsar klara och säger att det är någon på bussen som också kräks. Ytterligare ett par minuter där efter ringer bebbe till mig och säger att den kompis han skulle sova hos lillasyster spyr så han måste åka hem. Vad var det med folk igår liksom!
ännu en bild på mig och klara. båda ser helt muppiga och ihoptryckta ut. fint som fan ändå.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

va fin du var i kort hår, du passade verkligen i det! :)

2010-10-25 @ 16:13:16
URL: http://liinnearummel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0