Okt. 20, 2010

Matteprovet gick skit. Kan nog vara det sämsta provet någonsin. Konstigt för jag kan det egentligen. Får trösta mig med att psykologin är klar och att det nu är dags att börja med historia. Det enda jag gjort den här veckan är att plugga och vara på sjukhuset. Fyfan vilket kul liv. Imorgon sätter det igång igen med sista strålningen. Sen är det bara att vänta och se om det funkade. Inom den närmsta tiden väntar också två läkarbesök. Kul liv igen. Hittils har jag inte märkt så stor skillnad på kroppen innan och efter strålning. Jag är tröttare i kroppen, orkar mindre. Idag var det jobbigt att gå från skolan till bussen. Annars brukar det bara kännas på morgonen när jag går till bussen. När det är kallt i luften och jag går bakom någon som röker så kan jag inte andas. Luften tar liksom slut och vill inte in i mina lungor. Idag skulle jag också ha övningskört men det var bara att glömma. Fanns inte ens chans att jag skulle orkat det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0