stresssssss

Jag lever fortfarande på ett lyckorus efter att jag fick g på fysikprovet. Det var väldigt precist men ändå. Sen att jag nu fick VG på psykologiuppgiften med endast en kladd som inte är klar och med stor chans på MVG om jag fixar lite. Endast därför orkade jag ta mig hem efter det lilla skolbesöket efter strålningen. Nu har stressen över matteprovet imorn börjat släppa lite också. Huvudvärken börjar komma men ska försöka ignorera den så länge det går. Måste få godkänt på provet imorgon.

Kommentarer
Postat av: Hanna :D

Hur fan kan du ha fått reda på ditt betyg redan nu?? Kan du inte skicka ett smakprov av din, den verkar ju äckligt bra, snälla? :D :D Jag är i en kris!



<3

2010-10-20 @ 19:01:20
URL: http://changeofheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0