April 17, 2011

Igår ringde klara och väckte mig klockan tolv. Tur det, annars hade jag nog fortfarande sovit. Sen åkte vi till stan för att shoppa upp mina födelsedagspengar och presentkort. Det gick riktigt bra måste jag säga. Det slutade med en heldag med shopping, ansiktsmasker, keso, glass och film. Vi åkte tillslut hem klockan tolv och hade hängt i tio timmar då. Pga mina jävla kryckor som är i vägen dygnet runt så fick stackars klara bära alla påsar och grejer. Så tack igen klara den lilla rara!!! Ska fundera på om du kanske har förtjänat ett bildbyte på din kontakt nu... Idag är benet så fel att jag måste stanna inne tror jag. Får nog passa på att plugga lite då också. Har äckligt mycket att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0