Mars 1, 2011

Idag blir det en dag hemma med min geeka minsta bror. Nu låter det som om jag har typ sju bröder men nej, dom är två. Fast helt hemma är jag inte hela dagen, vid tre ska jag börja åka mot gullmars för möta upp klara sen ska vi ha kul och kolla på hockeyn! AIK-luleå! Misstänker dock att klara inte blir så glad över platserna.... Men nu äter jag lunch och undrar varför det inte är nån rolig inne på msn när jag vill ha matsällskap.
OJOJ! Ser nu att det är mars dessutom. Min älskade vän Hanna kunde inte börjat månaden på ett bättre sätt!

Kommentarer
Postat av: Hanna :D

Hahahaha xD Det tycker du inte va? ;)

2011-03-01 @ 16:31:06
URL: http://changeofheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0