Mars 26, 2011

Det börjar bli lite bättre med benet nu tror jag. Igår hade jag tråkigt på kvällen vilket resulterade i att jag blev rastlös och började gå runt utan kryckor. Det fick jag böta för lite senare samma kväll. I natt sov jag inget heller. Fast jag somnade framför datorn innan så kunde jag inte sova när jag gick och lade mig. Idag blev det ett besök på akuten eftersom det hade börjat blöda mer från stygnen. Allt va som tur va fortfarande bra! Idag ska jag försöka sova lite och sen plugga! Ikväll blir det bara hemmamys.
det här har jag levt på i flera dagar nu!
hoppas ni får en bra kväll! det ska iaf jag ha! speciellt sötnosen klara borde få en superkväll efter det fina jag fick igår!!! <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

sv:ja okej :) hade du bara en? oj, jag hade tre :p använde du den mycket? :)

2011-03-26 @ 22:26:00
URL: http://liinnearummel.blogg.se/
Postat av: Martina Björnson

Skönt att läsa att du är på benen gumman! Känner att det vore dags att ses snart tycker jag.

Men hojta till när du känner dig bättre så anordnar vi ngn sorts tjejkväll :o) Om du skulle vara intresserad av det förståss ;)

2011-03-28 @ 14:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0