i´ve got a bulletproof heart.

MCR igår va grymt. Har velat se dom sen Black Prarade kom ut och jag va typ fjorton. MCR har varit en ganska stor del av dom tiderna jag va sjuk och är fortfarande. Black Parade kom ut i oktober 2006. Precis efter jag fått cancer beskedet. Fick den skivan samtidigt som min första iPod och fyfan vad glad jag va. Kommer ihåg att nästan hela familjen satt i bilen påväg från sjukhuset när jag fick sakerna, kommer inte ihåg vad jag gjort på sjukhuset den gången bara att jag va helt svag, trött i huvudet och depp. Efter det lyssnade jag på Black Parade (låten, skivan heter likadant) nästan varje dag i 1½ år. Den låten liksom gjorde mig lite starkare. När dom började spela den igår så kom nästan tårarna. Men bara nästan, eftersom jag inte kan gråta egentligen... Hur som helst så va det helt fantastiskt och idag är benet helt dött, kan knappt stå på det nu. Fast helt ärligt va det värt det. Nu ska man väl försöka gå och hämta nåt att äta. Och aaa, duscha!
Lever fortfarande på ett mysigt lyckorus från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0