vi glömmer hela skiten, den betyder ingenting

Äter ett äpple nu. Firar liksom innan fastan. Slår på stort, ett äpple. Har duschat också. Försöker att inte klia mig. Tvättgrejen gör mig torr och det kliar. Blir galen. Samtidigt vet jag att jag borde göra biologi i stället. Har inte tid med att opereras. Vill det inte heller men det av helt andra anledningar. Lyssnar på Young Folks och kliar sönder mig lite mer istället. Det kliar seriöst sjukt mycket. Dessutom har jag vart helflipprig hela dagen. Inte kunnat koncentrera mig på nåt. Benen har liksom snarare velat vara på taket än på golvet. Packlistan inför imorn är klar. Blev inte speciellt lång. Borde ju få åka hem på en gång. Men eftersom man vart med förut så har man koll på vad som behövs. Tex så är salva ett måste. Salva skulle jag behöva nu också. Kliandet vägrar ge sig. Önskar dessutom att jag orkade äta nåt mer men är fortfarande mätt från lunchen. Biologiprovet kommer gå åt helvete och imorn ska folk rota i mitt ben. Äntligen. Det känns faktiskt skönt. Äntligen ska jag få veta vad som är fel. Iaf om allt går som det ska. Klockan ska ringa halv sex imorn, vilket innebär att min mobil tolkar det som att den ska ringa på natten. På rikigt. Känns inte direkt så taggat. Imorn måste jag Emla porten också. Inte gjort det på hur länge som helst. Nästan mer nervös över det, iaf nu. Känns inte som att jag ska opereras imorn. Annars brukar det slå mig när jag duschar inför operation. Men inte den här gången. Nu ska jag fortsätta lyssna på deppmusik och på så vis tagga till lite. Det enda jag deppar över just nu är att jag inte orkar äta. Imorn kommer det nog slå mig att jag kommer behöva sövas.

Kommentarer
Postat av: sussi

Onskar dig lycka till idag....nu ar jag bara ett telefonsamtal borta fran dig och inte pa andra sidan jorden:)Nar du orkar far vi traffas!Alskar min Pillan!Muah

2011-03-23 @ 07:39:28
Postat av: Linnéa

håller tummarna att allt går bra idag! :)

2011-03-23 @ 15:50:09
URL: http://liinnearummel.blogg.se/
Postat av: Marianne Björnsdotter

Lycka till idag Pillan! Kram, pappas moster

2011-03-23 @ 16:15:31
Postat av: Martina Björnson

Har tänkt på dig från och till under hela dagen och jag undrar som fasiken hur det har gått. Vet att det kommer väl ta ytterligare några dar innan de får svar på prover? Stor kram från pappas kusin

2011-03-23 @ 20:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0