äntligen!

Idag känner jag mig faktiskt riktigt glad och lite smått lycklig. Egentligen helt utan anledning. Allt verkar bara gå bättre nu liksom. Alla små saker som tidigare varit riktigt jobbiga nu på senaste tiden har börjat vända. Det onda är lite bättre nu med bättre medicinering (kan också vara därför jag är så glad.. ;), jag har också börjat snacka med lite gammalt folk igen vilket alltid är kul och sist men inte minst så får jag börja kuren den 26e ist för den 21a. Riktigt skönt för då hinner jag kanske gå i skolan men kommer iaf hinna träffa lite folk på helgen och göra saker som jag vill. Fast det hade ju vart skönt att vara klar med allt så snabbt som möjligt också. Dessutom så ska läkarna prata med infektionsläkare imorgon och se om jag äntligen kan få byta till andra antibiotika som man inte behöver få lika ofta! Så ja, Doris, jag börjar bli gladare nu när allt vänder igen! :)

Kommentarer
Postat av: Tove

Vad skönt att det börjar kännas bättre =)

2010-04-18 @ 17:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0