kur 4, dag 2

Abstinensen sitter i och jag blir snart tokig på illamåendet. Har redan tröttnat nåt fruktansvärt på det här jävla sjukhuset. Men lite bättre blir det av att jag fyller om precis en vecka. Fan vad jag känner för att bara ta en lång dusch men efter att man duschat på det här stället känner man sig äckligare än innan. Sista cytostatikan är snart slut för idag och då är jag fri att äntligen lämna avdelningen. Inte för att det finns något annat att göra någon annanstans men det känns bra att ha möjligheten.

Kommentarer
Postat av: Martina Björnson

Kan inte ens föreställa sig vad du går igenom. Det låster som man lätt skulle få panikångest! Du är en klippa som grejar det så bra. Även om du vill slänga dig ut genom fönstret. Så känner jag nu...Musse skriker "Mamma kom" typ en gång var femte minut och jag har nu börjat gå omkring med ljudkåpor över öronen och tejpat för ögonen...Kanske jag kan smita ut genom köksfönstret?



Du är min hjälte! Kram och Glad påsk!

2010-04-01 @ 19:51:32
Postat av: Doris

Kunde inte kommentera senaste inlägget. Nåt fel kanske. Ville bara önska dig en riktigt GLAD PÅSK!



Jag tyckte du var fin på kortet. Inte många som skulle se så bra ut efter allt du har varit med om.

Förresten är det insidan som räknas. Du är en riktig kämpe!!!! Doris



2010-04-01 @ 20:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0