Aug. 30, 2010

Tjoho vad trött jag är nu. Efter skolan hann jag vara hemma i kanske en timme innan jag skulle iväg och övningsköra. Det gick väl bra, kunde gått bättre. Men det kan det ju ifs alltid. I skolan så hade matsalen fixat nån ny grej för att alla från Fredrik inte skulle komma och ta mat. Det gjorde att folk som inte hade någon "dutt" (istället för kod till hemvisten och så) inte fick någon mat. Det klagade mina små vänner över. Jag tyckte att jag hade mer att klaga över som fick mat men ett stort fett jävla hårstrå i!!!!! Ueäk mår fortfarande dåligt när jag tänker på mat. Nu är det bara att göra lite engelska glosor sen ska jag sooooova.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

sv: haha okej ;) men du,börjar du med interferonet efter återfallet eller vade du det innan också?

2010-08-30 @ 20:20:05
URL: http://liinnearummel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0