seriösa Pernilla?

Okej, imorgon ska jag vara lite seriös för engångsskull och få lite saker gjorda. Typ plugga lite kemi och kanske baka. Aja nu har jag otroligt tråkigt och pappa säger att jag ser ut som en tvättbjörn. Då passar jag väl in i min lilla björn familj? Jag kommer bli galen óm jag inte får sova inatt. Vilket jag dock vet att jag inte kommer göra men ändå. Fast det värmer lite att jag har dockrummet. Fast jag har varit väldigt sjuk härinne förut. Juste jag hade det här rummet efter ben operationen när jag kom tillbaka från vuxen ortopeden. Det var här inne som agrafferna togs, usch!! Jag hade för mig att rummet var mycket större än såhär. Men jag har ju utsikt över helikopterplattan, ambulansingången och förlossningen. Så om ni vill se på grejer så hälsa på mig!

Kommentarer
Postat av: ebba

Härmapa!!!

2010-01-12 @ 11:49:13
URL: http://ebbus.blogg.se/
Postat av: pernilla

va? :O

2010-01-12 @ 11:51:44
URL: http://pernillo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0