woho! jag är hemma

Jag är nu hemma hos pappa. Så bra! Tyvärr har jag nålen kvar i porten eftersom vi måste åka in igen imorgon och ta prover igen klockan 11. Jag måste också ta tempen hela tiden och kolla så jag inte fått feber igen. Då måste vi åka in direkt. Ändå så skönt att va hemma. Jag har inte sovit hos pappa på flera veckor. Sedan innan kuren. Skulle varit här den här veckan ifrån i onsdags men då blev jag ju sjuk. Så i natt hoppas jag att jag får sova här hela natten utan feber. Jag är så jävla trött på Q80 nu att jag hoppas jag aldrig behöver vara där igen. Klockan åtta varje morgon kommer dom in och ger mediciner. Okej, det gör dom på Q84 också. Men när dom sen frågar om man vill ha frukost. Inte bara en gång utan fyra gånger kommer dom och väcker en mellan åtta och tio. Fatta grejen. Jag vill inte ha frukost. Inte nog med det. Städerskorna kommer klockan nio och stör. Dom gör ju fan inget ändå. Det låg liksom en sked på golvet när vi kom. På en infektionsavd?! Plus en massa andra äckliga grejer som jag inte ens kan berätta som fanns inne i rummet. Nu tog jag tempen igen och jaa! Jag hade 36.9-feberfri!

Kommentarer
Postat av: Sussi

:)

Ar pa vag till Forever 21 for att kopa en massa beanies till dig!!!

Rustibuss

2010-01-02 @ 22:32:00
Postat av: mikkis

Vad bra att du får vara hemma och feberfri :)

Be strong!

2010-01-03 @ 23:14:57
URL: http://myyslii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0