hemlig uppdatering

Jag har inte kunnat blogga på ett tag nu för att internet hos pappa har gett upp igen. Även fast det står att jag fixade problemet på själva trådlösanätverksgrejen så fattar inte min kära dator det. Så sedan sist har det hänt otroligt mycket. I söndags eftermiddag hände en jättehemsk och sorglig grej som jag mår skit av. Men jag kan inte ta upp det än för alla som borde veta om det, vet det inte än. Det vore inte kul om dom fick reda på vad det är från min blogg. Men igår kom jag till skolan när klassen slutade för att hämta Julius så åkte vi till stan för att jag skulle fixa en grej som jag velat göra sedan jag var fjorton. Men det kan jag inte heller säga vad det är för den enda som vet nu är Julius och även det här är något jag borde berätta för mamma och pappa först, inga arga telefon samtal vill vi ha! Efter det så åt vi på Pizza hut i stan efter mycket tjat från käre Julia. Det blev jättebra tillslut på Pizza hut även fast tre pizza bitar och en sallad var allt jag åt igår... Juste! Inte att förglömma en jordgubbe också, viktigt viktigt. Om ni tycker att det är konstigt att jag skriver hur mycket jag äter hela tiden så är det för min skull. Även fast jag knappt äter så känns det som att det är allt jag gör om dagarna och jag måste få in i min hjärna att så inte är fallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0