Juni 7, 2010

Klockan är halv fyra och jag har redan hunnit med sjukt mycket. Iof fick jag gå upp klockan sex också. Var på sjukhuset idag som sagt och tog blodprov och hade läkarbesök. På läkarbesöket sades det absolut ingenting egentligen. Läkaren ska ringa mig idag eller imorgon om interferon typ. Mamma och jag pratade också med en kontaktsköterska om man kunde tenta av prov under sommaren. Hon ringde sedan tillbaka och berättade att det var totalt omöjligt så nu skiter jag i alla jävla möten och sköter allt själv. Det sägs ju liksom ändå inget vettigt alls! Bara slöseri med tid. Får väl plugga som en jävla idiot utan liv sen på hösten. Men efter sjukhuset så åkte jag direkt till skolan och var med på kemin vilket innebar att jag stog och småskrek på klassen och bestämde lite saker. Efter det fysik vilket betydde att jag pluggade biologi. Sedan var det lite städning vilket jag tyvärr inte kunde vara med på pga tatueringen. ;) NU är jag hemma och ska packa för att åka till pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0