Kick Ass

Ikväll stannar jag hemma, är fortfarande helt slut från dagarna som varit då jag vaknat sju varje dag. Fråga mig inte varför dock... Kom nyligen hem från att ha kollat på bio med pappa och bebbe på Heron. Jag HATAR Heron. Usch så jävla stressigt och massa människor och man kommer aldrig dit man vill. Vi såg iaf Kick Ass och den va faktiskt ganska bra. Mycket bättre än jag trodde. Av någon skum anledning älskar jag filmer med helt jävla orealistisk action. Som i Sin City där kroppsdelar bara flyger av och det sprutar blod hehe. Nu låter jag som värsta psykopat mördaren men ändå. Där emot var det ganska illa att äta upp en mellan popcorn själv på typ en halvtimme. Nu ska jag nog kolla på Sin City och ännu mera blod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0