muskö 26/6-27/6

Nu är man äntligen hemma efter att ha stått upp på alla bussar och pendeltåg i en och en halv timme. Mitt knä är stort nu och smalbenet känns som om det ska gå av. Men det var riktigt kul där borta på muskö och vi hittade på massa grejer. Åkte ut med en båt ett tag och sov i en husvagn. Förkortar det ganska bra skulle jag tro. Vi var på Julius killles familjs campingplats. Superfint där ute var det också. Det är så varmt ute att man knappt orkar göra något så nu saknar jag verkligen tomten till gamla huset så man bara kunde gå ut och sola. Nu måste man ju åka iväg också innan. När jag kom hem hade fortfarande ingen lämnat lägenheten hemma hos pappa så det var fortfarande låst från natten haha. Snart måste jag börja ta tag i pluggandet lite mer seriöst också. Det är ju så mycket bara att jag inte vet vart jag ska börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0