Juni 20, 2010

Nu är det dags för att blogga igen tycker jag, var ett tag sen nästan. Igår var jag bara hemma på dagen och småfixade med en massa grejer. På kvällen åkte jag och en kompis till stan för att gå ut. Första gången för mig haha. Det var iaf askul och kom hem sent. Idag åkte jag och ebba till djurgården och solade på ett mysigt ställe. Det blev några timmar vi var där tillslut. Så otroligt skönt att ha haft saker och göra hela tiden men det känns verkligen i kroppen så ikväll är det jag som är hemma. Borde kanske städa rummet lite också. Har tappat bort mina två usbminnen med alla bilder och all min musik på. Ganska mycket panik över det alltså.
Och välkommen hem lilla Julius!! Nu kan du fortsätta dissa mig, fast på hemmaplan.

Kommentarer
Postat av: Enhörninglover2

haha tack! ;D

2010-06-21 @ 03:09:37
URL: http://vadfanskaminbloggheta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0