Mars 30, 2010

Vi vet fortfarande inte hur det blir med kur imorgon. Sjukt störande att inte veta hur man ska planera men det är som vanligt. Trots att jag knappt är ute mer än när jag går till bilen så börjar jag få värsta vårkänslorna också. Det ser så skönt ut ute. Jag hatar att jag inte orkar gå ut. Fatta vad skönt det hade vart att bara gå ut och gå i typ en timme. Sånt som nästan alla tar för givet att kunna. Nu passar jag på att smälla så många tuggummibubblor som möjligt innan pappa kommer hem. Sen måste jag väl packa också. Och kanske öppna franska boken. Det vore nog lite trevligt. Förresten så har mamma, bröderna och jag bokat in en resa till Kreta i augusti. Så tills dess måste jag vara pigg och frisk!

Kommentarer
Postat av: mikkis

Nice med utomlandsresa :) Hoppas du blir frisk tills dess!

2010-03-30 @ 18:08:10
URL: http://myyslii.devote.se
Postat av: Anonym

Hej!

Vad kul att ni planerat en resa! Det behöver ni nog alla i familjen. Något att se framemot! Allt kan bara bli bättre!! Doris

2010-03-30 @ 20:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0