utgång (till vårdcentralen)

Idag skulle jag gått till skolan, på kemilabben. Men den blev inte av så det blir en till dag hemma. Men nu ska jag och mamma till vendelsö vårdcentral för blodprover. Ska bli skönt att komma ut och få lite sol. Hoppas att illamåendet försvinner. Annars blir det väl bättre av att slippa se "lyckohjuket" så fort man sätter på tvn. Värdelöst. Lite kul är att tre personer i nv09a på Heurika fyller år idag. Synd att inte vara där då. ;) Men ännu roligare är att dom tydligen har tre prov idag också. hihi. Lycka till pojkar.

Kommentarer
Postat av: Enhörninglover2

Faktiskt är det fyra! ;)

2010-03-11 @ 22:41:10
URL: http://vadfanskaminbloggheta.blogg.se/
Postat av: Enhörninglover2

Faktiskt är det fyra! ;)

2010-03-11 @ 22:42:41
URL: http://vadfanskaminbloggheta.blogg.se/
Postat av: Maud S

Det var ju tur att du inte kom till kemilabben, för det blev inte någon! Eftersom jag var sjuk tisdag och onsdag, så var inte teorin (som labben bygger på) genomgången, och då var det ju ingen mening med att göra den. Vi gör ett nytt försök nästa torsdag!



Du måste komma ihåg att du gör ett jobb som är mycket tuffare än något vi gör i skolan, och du ska inte känna att du ligger efter med skolarbetet! Det kan tas igen senare, men ditt eget jobb måste du kämpa dig igenom nu!



Om du tycker att det är jobbigt att få uppgifter, så be Ebba att säga till mig, så sliutar vi med det! Jag tänkte att du kanske ville se lite vad vi sysslar med, men det får inte bli en belastning för dig!



Kämpa på och lycka till! Du är en riktig tuffing!

Kram! Maud

2010-03-12 @ 11:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0