it´s ba-ack!

Igår kväll var jag förberedd på att få veta hur länge jag hade kvar att leva. Så illa lät det på läkaren då. Nu vet jag att metastasen går att operera eller stråla. Fan vad glad jag är över det. Anledningen till att jag inte har värsta paniken just nu är att jag visste att den här dagen någon gång skulle komma, precis som förra gången. Inte nu men om kanske fem-tio år hade jag nog gissat. Ännu värre än igårkväll kändes det när läkaren sa att han skulle komma om en timme med besked. När han sedan kommer över två och en halv senare har jag börjat fantisera ihop att det tog sån tid för att dom var tvugna att hitta värsta psykolog teamet för att berätta att det inte fanns något att göra. Åter igen; jag är riktigt glad att så inte är fallet.

Kommentarer
Postat av: Doris

Hej!

Om nån kan klara det här så är det du! Du är en stark person och jag håller alla tummar att allt går bra. Kram! Doris

2010-09-24 @ 22:26:01
Postat av: pappi

riktigt schnygg bild men vet inte om jag gillar den nya designen... :-)

2010-09-25 @ 12:29:32
Postat av: Tove, en okänd bloggläsare

Ååå vad synd att du fått en metastas :(

Hoppas att allt kommer flyta på bra med den nya behandlingen/operationen. Kämpa på! Jag håller mina tummar :)

2010-09-25 @ 13:35:30
Postat av: sussi

Jattefin ny blogg sida btw:)

Fortsatt att tanka posetivt!Basta medecinen for kropp och sjal i svara stunder....Puss puus

2010-09-25 @ 17:37:15
Postat av: Marianne Björnsdotter

Sussi är en klok dam, lyssna på henne. gammelfaster.

2010-09-25 @ 18:09:49
URL: http://www.youtube.com/watch?v=qciVXUHTN1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0