Sept. 11, 2010

Nu är kalaset slut och jag ska plugga matte. Right. Ikväll blir det bara att tråka skulle jag tro. Är fortfarande trött från hela veckan och igår! Det som hände igår kväll var att kvällen började bra men blev ganska snabbt mycket sämre. Vi åkte insane och extreme. Sen såg vi kissie (bloggerska) och klara blev lycklig. Sen försvann klaras mobil och busskort. Under konserten kom vi bort från varandra. Jag försvann tydligen först. Massor med folk som stod långt fram fick typ panik när folk längre bak tröck på. Så när dom pushade bakåt igen åkte jag med. Sen försvann ebba och klara från varandra och klara ramlade. Sen hade hon turen att bli uppdragen ev en lång fotbollsspelare, aka klaras gud. Till klaras fördel var han snygg också. Sen när det bara var typ två låtar kvar hittade vi varandra och var kvar på grönan ett tag, sen gick vi till centralen och max, satt där ett tag tills vi åkte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0