Jan. 4, 2011

Igår var jag i stan hela dagen. Umgås väldigt mycket med hanna, klara och emma nu. Men vi måste ju faktiskt ta igen den veckan som vi inte sågs i början av lovet. Ikväll fortsätter mysandet med tjejerna i form av kalas för hanna som fyllde sjutton igår. Lillen i gruppen. Själv är jag tant. Innan dess har man massa saker att fixa. Sen blev jag lite småstressad av något jag läste på hannas blogg. Hon ska börja plugga fysik idag!! Själv har jag inte ens öppnat mappen på hela lovet så vi får se hur kursprovet går.
grattis i efterskott hanna!! :D (fin emma i bakgrunden)

Kommentarer
Postat av: Hanna :D

1. Du tog den finaste bilden du kunde hitta ;)

2. Förlåt att det inte blev nåt idag, känns som att allt är mitt fel! men torsdag! :D

3. Du behöver inte oroa dig, det blev ingen fysik för min del xD

4. Tack i efterskott! <3

2011-01-04 @ 22:22:55
URL: http://changeofheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0