Mars 12, 2011

Amentjena!
Nu är det såhär att jag har pluggat. Haft kul och sen pluggat lite mer. Igår kidnappade jag och några vänner en annan vän som fyllde 18. Idag har jag hämtat ut Glasse nr2 som numera sitter på min näsa. (Ja, det är glasögon.) Men eftersom jag har typ världens minsta huvud och kan fortfarande ha barnhjälmar, storlek 51-52 ska det va, så va optikern tvungen att böja bågarna så mycket bakom öronen att dom nu står ut en cm ur fodralet. Riktigt snyggt. Men nu är Glasse nr2 så starka att jag blir yr och väggarna är böjda. trots det är det trevligt att kunna se igen.

Kommentarer
Postat av: pappi

men du e jävligt schnygg!!!!!



p&k

2011-03-15 @ 20:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0