Mars 4, 2011

Igår kväll mådda jag bra. Hanna och Klara var här och nördade lite och sen stannade Hanna kvar till typ halv ett. Inte så bra med tanke på att jag skulle upp halv sju idag. Nu, några timmar senare har jag hunnit vara på KS, hälsat på hos mina gamla vänner Brosjö och Bauer. Båda två klämde på benet och tillslut fick jag också två nya vänner, mr patolog och fru patolog. Två nålar och lite runt grävning i benet senare är jag hemma. Men på vägen hem blev jag riktigt rädd. Ganska positivt rädd dock. Först ser jag en tunnelbanevagn som heter Hanna. Efter det kommer en Klara-vagn. Sen en Pernilla. Det var riktigt creepy faktiskt. Nu mailade jag precis bilder på mina ärr till pappa som ska skickas in till försäkringskassan. Éller hoppas iaf att det va till pappas mail. Tror inte att någon annan skulle bli så glad om dom fick fina bilder på mina ärr...
Efter besöket hos mina nya vänner ser mitt ben nu ut såhär.

Kommentarer
Postat av: Hanna :D

Mys hade vi i alla fall :D

2011-03-05 @ 19:21:42
URL: http://changeofheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0