ärr

Jag har precis börjat tycka mina ärr är okej. En del av mig som finns där. Även fast det kanske inte alltid är superkul. Men dom är jag liksom. Därför känns det konstigt att jag kommer få massa nya ärr nu. Om jag räknat rätt har jag 10 operationsärr. Mer eller mindre stora.
För några dagar sedan kollade jag och mamma på ett Criminal Minds avsnitt. I varje avsnitt säger en av skådespelarna något klokt och eftertänksamt. Oftast väldigt roligt eftersom det ska verka så seriöst. Men den här gången var det faktiskt lite fint. "Ärren är ett bevis på vad man varit med om, inte vad som kommer att hända."

Kommentarer
Postat av: Sussi

Haftigt,sant!

2009-12-26 @ 16:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0