dans

Idag var det som sagt dans i skolan. Gick förvånansvärt bra måste jag säga ;). Innan dansen hade vi trettio minuters biologi. Inte för att så mycket biologi blev gjort men iaf. I början på lektionen berättade jag för klassen hur det kommer att bli. Men då visste jag inte att jag ska till sjukhuset redan imorgon. Trodde jag hade en "fri" dag då. På lunchrasten ringde en sköterska från Q84 och berättade att jag ska göra om ett njurfunktionstest för att alla svaren visar så olika. Efter det var det dansen, haha. Precis efter vi bytt om så ringde någon annan från Q84 och sa att jag skulle få träffa kirurgen som ska operera in porten, också det imorgon. Sedan var det dags för en föreläsning om självkänsla och självförtroende, typ. Sen var skoldagen slut. Precis när jag gick av bussen påvägen hem så ringde min läkare och frågade om jag ville frysa in ägg till senare om jag vill ha barn i framtiden. oj. Så det ska vi tydligen också prata om imorgon. Så blev det med min sista skoldag. Så det blev inte lite telefonsamtal idag då alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0