ebba och julia

Imorgon kommer mina små 93or och hälsar på mig. Några av dom iaf. Jag har faktiskt ganska många 93or nu förtiden. Jag vill verkligen se deras miner när dom går igenom fågelgången. Det är en gång man måste gå igenom med en massa creepy fåglar och pingviner. Jag vill så gärna se Ebbas chockade min när hon inte fattar någonting och Julias face när hon garvar åt Ebbas min. Det skulle vara så roligt att se. Verkligen. Men nu förstår jag att ni läsare också blev väldigt sugna på att få veta vad fågelgången är så får jag väll ta och fota den någon gång då. Astrid Lindgrens Barnsjukhus är verkligen ett barnsjukhus. Det är fint på ett sätt. Det känns mysigt och nästan lite hemma. Nu är jag i rum 12. Konstigt att jag får båda mina första kurer här. Lite läskigt egentligen.

Kommentarer
Postat av: mikkis

Hoppas du får en rolig dag imorn! :)

Du måste fan bli bättre snart! <3

2009-12-18 @ 18:07:35
URL: http://myyslii.devote.se
Postat av: Gumlan

Hej gummsan... vill bara säga att jag läser din blogg flera gånger om dagen för att se vad du uppdaterar... det känns som man är lite närmare dej och vad du går igenom... Jag hoppas att du får en jättemysig helg och att allt går bra med insmugglingen av dina kompisar , :) kramis gumlan..

2009-12-18 @ 21:26:03
Postat av: ebba

Gahh! Du hade precis rätt, creepyyy!

2009-12-20 @ 22:51:11
URL: http://ebbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0