egentligen var den där hela tiden

Egentligen försvann aldrig cancern. Jag blev aldrig frisk. Fast efter operationen av benet tror jag att ortopederna sade att alla cancerceller var borta. Så det är lite skumt att det fanns kvar på något annat ställe istället. Troligtvis hade några cancerceller följt med blodet och sedan till ena lungan. Fast man vet inte när. Bara att det inte syntes på röntgen för fyra månader sedan. Min cancer, osteosarkom, bildar tydligen skelett. Det betyder att det växer skelett i min vänstra lunga. Hur coolt är inte det egentligen?

Kommentarer
Postat av: Sussi

Kroppen ar ett otroligt mysterium,men hur man tanker och kan andra hur kroppen reagerear, pa till exemple cancer,ar anda mer facsinerande!

"Visualize"alltsa se bort det....,som sma ballonger som flyger ivag ut i universum!Puss

2009-12-21 @ 18:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0