fortfarande hemma!

Jag är förresten fortfarande hemma och hoppas att det fortsätter vara så. Fast min läkare lät inte så övertygad att jag skulle slippa biverkningar. Jag kommer att ligga som lägst i blodvärderna den 28/12. Då är det ett läkarbesök inplanerat och ett till(!) njurfunktionstest. Tredje på bara några veckor. Senare ska nästa kur börja den 8/1 2010. Shit. Då är det nytt år. Jag hann aldrig gå på något sånt där inplanerat läkarbesök sist jag var sjuk. Vi var alltid påväg dit för läkarbesöket men i entrén tog orken slut. Tre gånger i rad. Precis i entrén. Sedan blev det alltid inläggning på en gång. Biverkningar. Förresten känns det lite sådär lagom deprimerande att få ett papper på när nästa kur ska börja, när man preciiiis tagit nålen från förra kuren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0