hemma!

NU ÄR JAG FAN HEMMA! I MIN EGEN SÄNG! Helt fantastiskt. Igår kom jag hem príck 16.00. Sedan lite senare vid typ fem kom Enhörninglover2 hem till mig ett tag så fick jag julklapparna från rektorn Lennart och Doris. Det var trevligt fast jag var väldigt trött och helt slut. Julia uppskattade dock rektorns julklapp. Hon kunde inte sluta läsa den. Det var lite roligt. Efter det åkte jag hem till mormor för att fira lillejulafton. Som vi alltid gjort hos mormor den 23/12. Det var otroligt jobbigt att inte få åka hem och sova på en gång efter kuren. Men jag vill vara så mycket mig själv som möjligt och tänkte att det kanske blir bättre när jag är där. Vi fick skjuts hem av min morbror och moster. Det var jätteschysst av dom för att vi var tvugna att leta i typ alla affärer efter en temp. Så är det att vara cancerbarn. ALLTID TEMPEN REDO! När vi skulle åka hem från sjukan så kom min läkare in och sa som dom gjort så många gånger förut. Ring så fort du får feber. Nu känns allt så seriöst igen. Men just nu mår jag faktiskt ganska bra. Har lite mer energi än jag hade igår. Men jag har fortfarande ont i magen efter operationen av äggstockarna. Det borde jag tydligen inte ha. Men jag har som sagt lite mer ork idag. Synd bara att det är julafton så ingen kan ändå inte göra något haha. Men idag ska jag vara hos mamma med mina kära bröder och min lilla prinsessa Carro. Carro är min lilla gerbil som är helt underbar och som jag saknat otroligt mycket nu när jag inte träffat henne på två veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0