hos pappa

Kom precis hem till pappa och är helt slut i kroppen. Dom andra är och handlar så jag är ensam hemma en stund. Fan vad skönt det är. Jag kom precis på en sak. Om inte jag behöver åka in nu för biverkningar efter förra kuren är det första gången. Det hade varit underbart. Men sedan samtidigt då kanske inte kuren var så bra för mig? Fast iof så fanns cancern kvar sedan sist och då tog min kropp stryk som fan ändå. Så mycket stryk att jag inte kunde genomföra dom fem sista kurerna. Den här gången har jag bara fem kurer. Om dom inte ändrar sig förstås. Det verkar inte speciellt planerat. Dom vet inte ens vad jag ska få för cellgifter den 8/1 och det är bara lite mer än en vecka bort. Och dom kommer inte veta förrens den 5/1. Det känns inte så jätteseriöst om jag ska vara ärlig. Men jag får väl rätt behandling tillslut antar jag. Den jag hade nu var inte så jobbig. Jag fick jättebra illamående medicin. Fast tydligen mår man inte lika illa av den här som mina gamla. Dom ska tydligen vara dom värsta som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0