inlägget

Nu kommer inlägget jag vet att alla väntat på men som ingen kommer våga kommentera. Jag har börjat tappa hår nu. Igår. Men nu börjar det bara bli mer varje dag. Jag har hårfobi så snart förvinner det helt! Tro mig. Jag tänker inte vara envis och bevisa att det kanske visst kommer finnas hår kvar. Usch. Okej, jag förstår att vissa vill göra det men eftersom jag har hårfobi så är det bland det värsta jag kan tänka mig. Det måste ju kännas otroligt deppigt att se allt bara ramla. Nej jag ska raka bort det. Det gjorde jag sist också. Kallt som fan. Bland det första folk frågade när jag berättade att jag måste få cellgifter är om jag kommer tappa håret igen. Det är ju på det som folk ser att man har cancer. Folk ser inte hur jävla trött man är i kroppen. Hur illa man mår. Så jag förstår att det är det man frågar. Jag tror att folk också frågar för att dom tror att det måste vara jättejobbigt. Men jag tycker inte att det är det. Det är lite värre den här gången. Sist brydde jag mig nästan inte alls. Det var nästan lite spännande. Jag fick ju prova massa nya frisyrer jag aldrig vågat ha annars sen när håret väl växte ut igen. Då var jag ju heller aldrig i skolan utan hår. Det kommer jag förhoppningsvis vara den här gången. Det gör det lite värre men inte så mycket. Det är som det är liksom och det är inget jag eller någon annan kan göra något åt. Men det känns helt okej.

Kommentarer
Postat av: gumlan

hej gumselumsan... jag är väl den första som får kommentera ditt inlägg om att du tappar hår!!! och vet du, jag tycker att du var jättemodig när du rakade av dej håret sist! vem vågar göra det??? samtidigt så struntar vi i om du har håret kvar eller inte... för du är ju ändå du Pernilla... med hår eller utan... och det är ju det som är det viktiga... personligheten sitter inte i håret!!

kramar :)

2009-12-30 @ 23:40:42
Postat av: Martina Björnson

Jag säger bara "GI Jane"...ler Skitsnyggt! Du är alltid vacker...som Gumlan sa,med eller utan hår.

2009-12-31 @ 11:18:19
Postat av: Sussi

Wow!Modigt,du ar min

Nummer Ett!Ingmar Stenmark mossa vore ballt eller en san dar liten jordgubbs mossa som Moan eller Ami brukade fixa vore gulligt + haller knoppen varm!Jag har Ashley's kvar ska jag skicka??

Pussisar!!!

2010-01-02 @ 04:54:39
Postat av: Emma

Visst är det skönare att raka av håret än att bara vänta på allt ska lossna? Jag gjorde samma sak när jag var sjuk. Hoppas du får komma hem snart och att dom fixar så du slípper ha ont.

2010-04-22 @ 01:29:48
URL: http://egoemmaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0