julkänsla

Ni som brukade spendera varje dag med mig vet att jag hatar jullåtar och när julgranar åker upp för tidigt. Men nu är det okej. Med julgranar iaf. Julmusiken kan vi diskutera vidare. Nu kom cellgifterna inflygande. Jo, det är sant. Dom flyger in en gång om dygnet och är bara på i några timmar. Fan vilken lyx asså. Jag har till och med ätit frukost idag. Det måste vara en första. Frukost på sjukan liksom inte varje dag man äter det. Men nu är cellgifterna inkopplade och mamma är och köper grejer tills ikväll. Jag mår faktiskt inte så illa eller dåligt än. Lägger till än för att det kan bli värre tydligen. Fan vad jag inte vill det.

Kommentarer
Postat av: alex å pappa

Vi saknar dej!!!



Krammmmmmmmmmmmm



2009-12-19 @ 18:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0