lyckorus och allt är som bortglömt

Jag har värsta lyckoruset idag. Fantastiskt faktiskt. Låg i sängen med Julia till halv fyra. Och operationen imorgon känns så långt bort just nu. Imorgon vid den här tiden har jag en grej som går ner till mitt hjärta. Det känns så overkligt. Ännu overkligare känns det att cancern är tillbaka. Om jag inte hade haft ont hade jag nog inte trott på läkarna. Jag kan nästan inte tänka på cancern och alla operationer nu för det känns inte verkligt, det känns faktiskt inte så jävla hemskt just nu. Tur att jag inte sov något inatt så jag kan sova ikväll. Annars hade jag nog aldrig kunnat somna. Längtar inte tills ikväll. Däremot till på lördag. <3 Tack Ebba och Julia för allt igår och idag.

Kommentarer
Postat av: Julia

Pyjamasparty på sickhouset, here we come! :D <3

2009-12-13 @ 18:40:08
URL: http://vadfanskaminbloggheta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0