operation nr 7 och sövning nr 10

Nu är operation nummer sju avklarad och likaså sövning nummer tio. Galet många sövningar om jag får säga det själv. Jag ser knappt någonting. Allt är nästan bara en dimma och jag vet inte varför, lite läskigt är det. Jag är fortfarande yr och har väldigt ont i såren på magen efter operationen. Men det känns skönt att vara klar med operationerna. För den här gången. Jag är så trött att jag somnar hela tiden. Somnade vid matbordet tex. Helt galet. Det känner jag igen från förut. När man blev störd hela tiden och aldrig fick vara ifred. Tillslut blev jag så trött att jag kunde somna ståendes i duschen. Bara för att det var enda gången ingen störde. När jag vaknade efter operationen ångrade jag den så mycket. Bara för att jag hade så ont i ett av såren på magen. Nu gör det lika ont igen. Plus att jag misstänker att jag ligger och pillar på såren när jag sover. Inte bra. Idag när jag vi satt i taxin påväg till Huddinge kom jag på att jag glömt mobilen hemma. Usch vilken panik. Mobilen är min trygghet. Fyfan för att glömma den hemma.

Kommentarer
Postat av: mikkis

usch det låter inge bra det här :/ Hoppas du blir bättre snart! Tänker på dig <3

2009-12-16 @ 19:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0