tillbaka till verkligheten

Nu börjar allt bli verkligt. Det kommer att hända. Idag fick jag veta när alla undersökningar och operationer som kommer ske under veckan kommer vara. Det är fullt upp om man säger så. Dagen har varit jobbig och jag är jättetrött just nu. Var på sjukhuset hela jävla dagen. Schemat för nästa vecka blir inte roligt. Dom har lyckats trycka in allt jag hatar mest i hela världen. Dessutom en av dom sakerna två gånger. Sövas två gånger på tre dagar. Vill inte.
Söndag 13/12:
Inläggning på Q84 på kvällen. Förberedelser inför morgondagens operation.
Måndag 14/12:
Inläggning av porth-a-cath. Narkos. Fasta från midnatt.
Tisdag 15/12:
Informationssamtal och provtagning på Huddinge kl. 10.00. Inför ovarialbiopsi.
Troligtsvis skola efter, JAA!
Onsdag 16/12:
Ovarialbiopsi i narkos. Fasta.
Torsdag 17/12:
Skelettscintigrafi på nuklearmedecin, KS solna. Isotop 9.30. Bildtagning 12.30. Emla (bedövningssalva) porten innan om nål ska sättas. Kl 9.00
Fredag 18/12:
Inläggning på avd Q84 för cytostatikakur. Kom kl. 8.00.
Kur avslutas 23/12.
Lördag 19/12:
PYJAMASPARTY!
Imorgon är min sista lediga dag på jättelänge. Fan vad hemskt det känns. Nu är jag tillbaka på det där stället. Det där stället där man aldrig kan planera något. Aldrig kan veta något i förtid. Det är hemskt för controlfreak som jag. Men nu börjar allt ändå kännas lite bättre när jag vet vad som händer och ungefär när.
IRONI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0