April 14, 2010

Internet på det här stället är verkligen jättedåligt ibland, man kan inte göra någonting och det stänger bara av sig hela tiden. Medan det oftast är jättebra och supersnabbt. Så jag misstänker att det ibland är någon som sitter tokladdar ner låtar och filmer på sjukhusets internet för att inte använda det dom har hemma. Kan jag vara rätt ute..? Hittils idag har det inte hänt mycket och läkarna har fortfarande ingen plan på något. För övrigt kände jag för att slå till min läkare inatt igen när jag hade så ont att tårarna sprutade och jag inte kunde göra något åt det onda. Om man bara gjort som jag ville från början hade jag sluppit känna såhär nu och det är otroligt frustrerande. Det enda som bestämts idag är att jag ska få trombocyter för dom låg på 31 vilket betyder att jag har otroligt stor blödningsrisk. Trombocyterna ska ligga mellan 150 och 400. Nu är pappa jävligt glad att han inte är här för han är skiträdd för trombocyterna och tycker att blod inte är läskigt alls. Jag är mer tvärtom måste jag säga, trombocyter okej - blod, hellno! Och nu på två dagar ska jag/har fått båda två. Jag har inte fått något av det innan på flera år. Snacka om att kroppen börjar säga ifrån nu. Dessutom har jag en kur kvar så vi får se hur blodvärderna kommer bli då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0