April 15, 2010

Idag har det inte hänt mycket. Smärtan bli bara värre och värre, det är nog det enda som hänt på hela dagen plus att jag knappt vart ensam en enda stund. Alltid någon personal här som stör och är allmänt jobbig. Imorgon ska jag som sagt sövas så en kirurg kan kolla ordentligt på magen och se vad det är som är fel. Känns så jävla töntigt att behöva sövas för det bara. Och jag ser heller inte fram emot hur jävla ont det kommer göra när jag vaknar sen. Egentligen vet vi inte ens vad som ska göras.

Kommentarer
Postat av: Doris

Hej!



Tänker fortfarande på dig. Ge inte upp! Hoppas på att du blir bättre snart.

Doris

2010-04-15 @ 21:36:23
Postat av: papi

älskar dej åååååtroligt mycket!!!



puss



2010-04-15 @ 21:46:48
Postat av: Maud S

Hoppas att sövning och undersökning har gått bra, och att de har fått fram resultat så att de kan ge dig hjälp mot smärtan! Jag tycker att du är jättestark och modig! Hoppas du snart blir bättre! Det är mörkast strax före gryningen, sägs det. Håll ut!

Kramar!

Maud

2010-04-16 @ 15:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0