April 20, 2010

Jag har så grymt tråkigt här på sjukhuset nu. Finns ingenting att göra. Nu ska jag iaf bli av med en av mine tre antibiotika. Det är skönt iaf och mitt CRP som visar infektionsvärdet i blodet är nere på 29, förut var det över 200, så det är riktigt bra. Nu längtar jag hem till min lilla Carro och min egen säng. Usch för att vara på sjukan. Fan vad avis jag är på alla som kan vara ute i solen och sitta på ute caféer och mysa. Det är redan tisdag och jag lär tidigast få komma hem på torsdag. Så det kanske inte blir någon skola den här veckan heller och nästa vecka ska jag få kur på måndag. Så då blir det ingen skola förren i MAJ!?

Kommentarer
Postat av: Doris

Hej på dig!



Vad bra att allt går åt rätt håll. Du är välkommen till skolan när du än kommer. Vi längtar efter ditt glada skratt!!!!



Doris

2010-04-20 @ 16:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0