April 25, 2010

Sedan sist har det hänt väldigt mycket. Jag fick komma hem för att neutrofila var 2.2!? Så på två dagar gick dom upp 2.0. Helt sjukt. Sedan hann jag bara hem och byta om så åkte jag med färdtjänsten till stan för att ha picknick med Marika och två av hennes kompisar. Det var jättekul och varmt ute när solen sken. Ärligt talat var det första gången jag var ute i år. Men så fort jag kom hem fick jag feber. Så jävla typiskt. Nu mår jag skit och imorse hade jag 39.7. Sedan dess har febern gått upp och ner av sig självt. Jag tror att jag blivit smittat av pappa som också har precis samma symptom. SABH, hemsjukvården, var här vid två och tog blodprover och blododling. Så nu är det bara att hoppas att jag slipper sjukan igen.

Kommentarer
Postat av: Doris

Hej!



Tråkigt att du har feber! Hoppas den snart försvinner så att du kan njuta lite mer av solen.

Doris

2010-04-25 @ 21:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0